dinsdag 19 augustus 2014

Prachtige zaken ° Gorgeous things !

Ik heb jullie al verteld dat ik fan ben van Claudia's werk.
Haar tekeningen, houtsnedes, linosnedes, haakwerk, ... 
het ademt allemaal een bepaalde sfeer uit die mij 'pakt'.
Heel sterk en heel breekbaar tegelijkertijd, dat trekt mij enorm aan.
°
I Already mentionned that I'm fond of Claudias work.
Her drawings, woodcuts, linocuts, crochetwork,...
It all has a certain athmosphere that I find quite irresistable.
Very strong and very fragile at the same time,
I do love it a lot !
°
En kijk eens wat er nu ten huize CarlaK te vinden is !
Look what can be found at CarlaKs house !
 Een artprint 'ocean' aan mijne muur !
Artprint 'Ocean' at my wall !
 Een ontbijtplankje in mijn keuken !
A breakfastboard in my kitchen !
Breakfast board | City
Foto van Claudia zelf
 
Een pauwenkaart die ik de eerstkomende tien jaar naar niemand verstuur,
ik hou ze lekker zelf !
Prachtige zaken hé ?!
°
A peacockcard that will not be send out for the first coming ten years,
I will keep it for myself !
Gorgeous Things hey ?!
°
En voor de flamingo-adeptjes onder ons,
° 
And for the flamingolovers among us:

Check this out !
foto van society 6
 Hier te verkrijgen, ook als tas, klok, kussen, artprint ..... check it out !
°
You can get it here , the artwork on a mug, bag, artprint, cussion cover ....!

De omhaakte knoopjes zag ik op Pinterest, maar daar vond ik ze niet af,
dus ik heb er een tikkeltje CarlaK aan toegevoegd...
Ook schoon hé !?
°
The little crocheted buttons caught my eye on Pinterest,
but they were not completely finished in my opinion,
so I added a touch of CarlaK...
Also gorgeous hey !?

11 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Ik ga eens kijken op haar website!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, die ontwerpen zijn prachtig. Ik kende Claudia's werk nog niet.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende haar werk ook nog niet. Schone print ! En ze heeft ook flamingo's, dus die madam heeft direct al een streepke voor bij mij :-)))
    Uw knoopkes zijn sjiek ! Hoe doet ge dat, een knoopke omhaken ? Ik ga uwe foto eens goed vergroten en ontleden ;-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met haaknaald nr 1 een vaste haken doorheen een knoopsgaatje, dan enkele lossen tot aan het volgende gaatje, weer een vaste erdoorheen totdat het kringetje toe is.
      Vervolgens een randje naar smaak op de lossenboogjes (hier 1 st, 3dst, 1st per boogje).
      In een andere kleur naaien rondom de 'v-kes' van de vasten.
      (uiteraard kunt ge met een grotere pen werken bij grotere knopen hé)

      Verwijderen
  4. Allemaal inderdaad zoals je zegt: lief en breekbaar.
    Ik ga zeker ook bij haar eens kijken.

    a propos, die knopekes, dat lijkt me echt een geprul, nummer 1?!? Daarvoor heb ik zelf het geduld niet, maar jij wel, ik heb je bezig gezien en je deed dat zo rustig allemaal. Ik zie jou nog heel veel van die knoopkes maken. Marte zal binnenkort hele mooie bloesjes/kleedjes krijgen.
    Ik zie ze wel heel heel graag, kan ook dienen als knopje om een pocheke dicht te doen. Dat zie ik HELEMAAL zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, volgens mij zit er een lichte tip/wenk/suggestie of toch iets van die aard in de schrijfwijze van het woord helemaal ;-)
      x

      Verwijderen
  5. Oh thank you, I feel very honored! And it is so nice how you describe my work :) Maybe that's how I am also, strong on the one side, but same time very fragile.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben eens gaan kijken en ik vind de prints ook heel mooi !
    Misschien probeer ik ook eens zo'n knoopje te omhaken, maar dat moet dan toch een flinterdun haakpenneke zijn zeg om door die gaatjes te krijgen ? Oeioei, chapeau dat jou dat lukt ! Ik vind het super !

    BeantwoordenVerwijderen